tirsdag 7. februar 2012

Invitasjon...


Denne karen stakk hodet innom her om dagen. Blid som få og med et herlig glimt i øyet.

"Ka du sei te et tuppervareparty?" Spurte han, samtidig som han spanderte et smil på meg... Nå har det seg slik at denne dama aldri har vært på et tupperwareparty før - ikke det at jeg ikke ser nødvendigheten av enkelte av produktene, men jeg er forferdig dårlig på "hjemmeparty". Men da han så dro opp disse herlige boksene fra 70-tallet, var denne dama solgt! "Klart jeg blir med på party!" Og snipp, snapp, snute...


Nå kunne denne historien vært sann, men dessverre - jeg har diktet den opp. Men kanskje en gang så blir det tupperwareparty på denne dama også. Inntil da er varene å finne på Sareptas - ikke Vikingmannen da, han måtte jeg bare ha for meg selv;-)





2 kommentarer:

  1. Ha ha ... vi kunne nok blitt flinkere til å fortelle slike små hverdagseventyr...:) Tenk at til og med plasten har blitt antikk...:)

    SvarSlett
  2. Du er en ertekrok, Anita;)
    Fine Tupperwaretinger altså:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett