søndag 7. august 2011

Kitch´n...



Sommer og sol,

skyfrie dager med solbrune barn.

Latter og lek,

sandslott ved strandkanten.

Vi avslutter dagen med jordbær og fløte

som smaker av

sommer og sol...



Jeg bare elsker tanken på å ha mitt eget utekjøkken.

Kjøkkenet er allerede bestillt - min kjære far har mottatt ordren,

og planen er å få det ferdig i løpet av sommeren...

Problemet er bare at sommerferien er på hell - og planen om å servere fantastiske middager i mitt utekjøkken ser ut til å bli med drømmen...

Imens kan jeg stå på Sareptas og drømme om alt som kan få plass på kjøkkenet.

Her er et knippe...


Ikke for det...

Nå kan det jo være at sommeren blir ekstra lang i år,

kveldene varme og "lune".

Pappa som går på med krum rygg,

fast bestemt på at datteren skal få kjøkkenet ferdig før sommeren er over.

Jeg krysser fingrene,

setter meg på trappa og koser meg med

jordbær og fløte...




Jordbærsuss fra Sarepta;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar