tirsdag 15. februar 2011

Kaoskontroll;)

Sarepta har prøvd sæ på kaoskontroll i dag.
Det va Vigdisrommet som sku te pérs. Navne kjæm av at hu Vigdis ein gang sa: "Æ va på butikken i går og rydda rotrommet - så no har æ rydda rommet mett;)"
Men no e de sånn at romme har forfalt. Vi har stabla og dytta, hamstra og kasta alt som vi ikke har plass te i ræsten av butikken - og resultatet e KATASTROFALT!

Man no har æ vært å rydda - æ har no ihværtfall bynt på nåkka
- og resultatet ska bli ein hybel...
Må tebake i kveill, for no står alt på hode, inklusive ho Sarepta;)

Helt klart at de va på tide me nåkka konstruktiv kaoskontroll!
Men kor ska æ gjørrå tå aillt rote?
HJÆLP!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hi hi ;) Jeg var innom i forrige uke , og da så jeg ikke noe til at det var rotete. Tenkte til og med over at det er så stilig gjennomført her, med farger og all ting ;) En hybel..spennende :)
    Lykke til med kaoskontrollen i kveld !
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. gladere meg til å se hybelen:) Har aldri lagt merke til rot når jeg har vært hos dere jeg heller:) Ser nok forbi rotet vi kundene og ser bare lekrerier:)
    Fin kveld med klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. OJ! En bruktbutikk jeg ikke visste om!:D
    I'm on my way;)

    SvarSlett