fredag 5. november 2010

Leverandørhjelp;)

Noen ganger hjelper det å være litt ekstra frampå...
Som i dag, da Sarepta dukker opp på "ånklijobben" sin, og hva skuer mitt øye?
Potetkasseleverandøren min.
Hjertet banker og Sarepta spør pent og pyntelig :
"Håper inderlig at det finnes mer tilgang på potetkasser".
(Si ja, si ja ropes det inne i hodet mitt, mens jeg på yttersiden opptrer kald og rolig).
"Selvfølgelig", svarer verdens triveligste dame.
"Jeg har et hav av potetkasser liggende"
YES!
Så da ser det ut til at det ordner seg med flere potetkasser.
Kan ikke love noen dato, men den som venter på noe "godt", venter ikke forgjeves;)
Ønsker dere alle en riktig:

I morgen holder vi åpent mellom kl. 1100 og 1500.
Vi sees...
Sarepta

2 kommentarer:

  1. He he blir kult....men det begynte ikke som det..det begynte med at jeg ville sprenge grenser !! Og da sa han plutserlig i dag at han kunne tenke seg å bruke ett bilde i avisa :) Spennende...

    Klem

    SvarSlett
  2. så utrolig bra da, du får det til du:) Fiiine kopper i innlegget under:)

    Søndagsklem fra Trine:)

    SvarSlett