onsdag 24. mars 2010

Lampefeber...


Jeg vet ikke hvordan det er med dere...
MEN,
i fare for å virke materialistisk, kan enkelte møbler, gjenstander- ting og tang, få pulsen min til å øke betraktelig ;)
Jeg blir dønn forelska...
får feber...
og bare MÅ HA DET!

Slik var det med denne lampa.
Jeg hadde blitt oppringt av en trivelig, eldre dame som skulle kvitte seg med ting og tang.
Jippi, jublet jeg i mitt stille sinn, samtidig som jeg sindig og avbalansert avtalte tid og sted.
Dagen kom for henting av varer, og jeg fyllte bilen med alskens herligheter...
Selvfølgelig kunne jeg ikke unnlate å spørre om jeg kunne få ta en titt oppi containeren hun hadde plassert på gårdsplassen.
Og hva skuet mitt øye...
Jeg kjente pulsen øke, adrenalinet slå inn for fullt - jeg var forelsket - igjen...
Denne gangen i denne fantastiske lampen;)
For å gjøre en lang historie kort...
Lampen er nå på Sareptas - kun til utstilling.
Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal selge eller beholde...
Time will show;)

Ha en fortreffelig uke everyone!

5 kommentarer:

  1. Skjønner godt...jeg har en del av dem for å si det sånt !!

    Du er flink :)

    SvarSlett
  2. DA fant jeg da hit :-) etter å ha fått stukket en liten lapp mellom mine hender på et besøk hos deg i butikken. Kom på å stikke innom da jeg så du hadde kommentert hos Irina.

    Utrolig til `shappe` da, og jeg hadde noen spennende runder der, selv om kjøpet bare ble en fjøslampe, he he. Og allerede du har den funnet sin plass her i heimen, klart har den ennå ikke blitt blogga, noe bør man holde for seg selv i fare for å bli innlagt du vet.

    Sykehusansatt som jeg er, fikk jeg da mobilknipsa et blodsukkerapparat på et skap i ei krå hos deg, det :-))) bildet har nok gått litt rundt i fagmiljøet ja :-))) en får det sjelden mer morsomt enn hva men bedriver selv!!!

    Stå på!! og kjører jeg forbi en annen gang, blir det nok en bråbrems og en bråstopp forran butikkdøra hos Sareptas Krukke ja :-)

    Ha en kjekk torsdag og en super påske.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Ja den lampa må du passe godt på !! hi hi :) Nina

    SvarSlett
  4. Se her ja... nydelig ;)
    Nyt påska!

    SvarSlett
  5. Du og de lampene dine!!!

    Husker enda den du kjøpte hos meg for et par år siden..... Orange, rosa, rød, gul ja alle verdens farger på den og skikkelig...knæsj. Hihi

    Ønsker deg en riktig god påske!!!

    SvarSlett